Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2012 10:23 - Само свободната енергия е решение на енергийните проблеми на бъдещето
Автор: freeenergyblog Категория: Други   
Прочетен: 849 Коментари: 0 Гласове:
3



Термоядрените реактори губят повече енергия отколкото получават. Това е, защото термоядрената реакция протича при изключително висока температура. При бързата реакция, термоядрения взрив изстиването на реагиращото вещество е малко, защото загубите на топлина са малки. Реакцията протича мигновено и то няма време да изстине. При бавната постепенна реакция загубите на топлина са големи, тъй като силно нагрятата плазма излъчва топлина. Така КПД на реактора пада и той гълта повече енергия за нагряване, от колкото се получава от реакцията.
Бавна реакция може да протича само при голямо количество вещество като в звездите, където в голямата маса загубите на енергия са по-малки от получената при реакцията енергия.
Така термодинамика показва, че термоядрен реактор не може да се направи.
Освен това от термоядрените бомби е известно, че ефективността на термоядрената реакция се увеличава с количеството на реагиращото вещество. При по-големите бомби се получава повече топлинна енергия и по малко радиация. Колкото по-малко е количеството на реагиращото вещество толкова повече радиация се освобождава и топлината е по-малко. Просто при по-малко реагиращо вещество много от получените при реакцията частици не реагират с други поради малкото количество и се губят в околната среда като радиация. Това се използва за направата на неутронни бомби.
При по-голямо количество тези частици влизат в реакция и КПД на термоядрената реакция се увеличава.
Това означава, че и проектите да термоядрен реактор с микро взривове запалвани от лазер или електронен сноп са измама. Тъй като при тези микро взривове ще се получат неутрони, радиация и твърде малко топлина. Забележете тези микро взривове са много по-малки от неутронната бомба, която е с нисък КПД. Така че, физиците много добре знаят, че такъв реактор не може да се получи.

 А свободната енергия е известна от поне 30те години на миналия век. Никола Тесла прави електромобил захранван със свободна енергия.

“С подкрепата на компаниите Pierce-Arrow Co. and General Electric през 1931 Тесла свалил бензиновия двигател от новият автомобил на фирмата "Pierce-Arrow" и го заменил със стандартен електромотор за променлив ток с мощност 80 к.с. (1800 об/мин) без нито един от традиционно известните външни източници да захранване.

После купил от местния магазин за радиочасти 12 електронни лампи, няколко проводника, шепа резистори и събрал всичките тези придобивки в кутия с дължина 60 см, ширина 30 см и височина 15 см с две стърчащи навън пръчки с дължина 7,5 см. Закрепвайки кутийката зад седалката на шофьора, той издърпал пръчките и обявил: “Сега имаме енергия”. След това той карал колата една седмица със скорост до 150 км/ч."

Асинхронните електромотори може да работят и с много висока честота на напрежението, защото при тях винаги роторът изостава от магнитното поле на статора - така дори с увеличаване на честотата и съответно увеличаване на скоростта на въртене на магнитното поле в мотора, той ще може да работи
нормално - роторът следва полето колкото и бързо да се върти то.
Това решава проблема с възстановката на електромобила на Тесла:

Предполага се, че кутията на Тесла(същата коятo монтирал в електромобила си) е съдържала осцилатор свързан с диполна антена, която излъчвала вълни, на които полувълната/половината им дължина е по-дълга от самата кутия. Те се отразявали от стените й(метални, но може и с мрежа от проводници - отражателна решетка) и се скъсявали  по квантовата механика и енергията им се увеличава( до Минималната енергия на кванта - вълна-частица в ограничено пространство, по-ниски стойности на енегията от нея са невъзможни - уравнение на Шрьодингер - минимална възможна стойност на енергията на кванта!) заедно със честотата и са се приемали от друга антена за увеличената честота, където се е получавал високочестотен ток, който може да cе  изправя с токоизправител. Това може да се обясни и с принципа на неопределеност на Хайзенберг като при намаляване на пространствената неопределеност c намаляването на пространството, в което е ограничена вълната частица, се увеличава пропорционално неопределеността на импулса й и съответно енергията й.

За конкретната схема може само да се гадае.

Може да се предположи, че е използвал рамкова/диполна антена свързана с двулампови осцилатори за 2,2-3м вълни(ок.100 МХц) синхронизирани вероятно с индуктивна връзка(или един осцилатор, а останалите лампи служели за усилване) - съответна дължина на антената 1,1-1,5м, поради правоъгълните очертания на кутията и по-висока ефективност. Вълните са се скъсявали до 30см (ширина на затвореното пространство 15см - 1/2 дължина на вълната) приемните антени/диполи са били с дължина 15см - предполага се, че за повишаване ефективността е използвал няколко приемни антени!
 За пояснение в двуламповият осцилатор няма кондензатори - замества го капацитетът м/у електродите на електронната лампа.
Днешните полупроводникови прибори - транзистори предлагат и по-добри възможности от някогашните лампи.
Самозахранването на електромобила ставало вероятно с акумулатор и динамо свързано към трансмисията! Ако пък задвижим с асинхронния мотор генератор за прав ток или променлив 50Хц ще имаме ефективен комутатор (преобразувател) за високи мощности - максималната мощност на вакуумна лампа е 1кВт!



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: freeenergyblog
Категория: Други
Прочетен: 16748
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031